MazikaLovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

MazikaLovers

Welcom To MazikaLovers

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت نكت نكت نكت نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قرمط
مشرف
مشرف
قرمط

ذكر
المزاج : النت

نكت نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت نكت Icon_minitimeالأحد أغسطس 26, 2007 5:01 am

مره واحد بيقول لمراته اقولك نكته قالتله قول قالها نكته قالتله هيه بارد قالها هيه طالق

واحد قابل واحد بيجرى فى الشارع فسالة بتجرى لية قالة حماتى اشتريت لها نصف كيلو سمك اكلته نىء اصيبت بشلل نصفى فقاله رايح تجيب لها الدكتور قاله لا انا رايح اجيب لها النصف كيلو الثانى

مره واحد احول سالوه:ايه هى امنيتك في الحياة؟ قال اشوف واحد ماشى لوحده

مرة واحد رخم أوى دخل سينما مفيهاش الا واحد راح قعد وراه وقاله لو سمحت كده شوية ؟

بياع سمك ابنه مات . مشى فى الجنازة يقول كان صاحى وبيلعب

مرة واحد بلطجي حب يتروشن كتب علي الشومة اديداس

كمبيوتر طلق مراتة فالتة والسي دى اللى فى بطنى

مرة واحد سنانه كلها مخلعة ماعندوش غير انياب راح قدم على وظيفة شغلوه خرامة

فضاءين نزلو الارض في محطة بنزين مافيهاش حد فلفوا حولين مضخة بنزين لفوا حوليها ورجعوا تاني فاصحابهم قالولهم :اية هو شكل سكان الارض فقالولهم :هم تقريبا زينا بس بيناموا وهم واقفين و بيحطوا صباعهم في ودانهم

مرة واحد اكل رز معمر ضرب فى وشه

اتنين صحاب واحد قال للتاني اعلمك الرزالة وتعلمني الرخامة ؟؟ قاللوا ماشي راح صاحبه قال هي دي الرزالة وجاب التليفون وطلب رقم غلط وقال هشام موجود ؟ قالوا له الرقم غلط طلب تاني هشام موجود ؟ قالوا الرقم غلط وكرر كده كذا مرة وقال هي دي الرزاله راح صاحبه قالله هات التليفون وطلب نفس الرقم وقال انا هشام حد سال عليا ؟؟؟؟؟ وهي دي الرخامه

واحدة قابلت جارتها قالتله بقالى مدة مشفتكيش كل سنة وانتى طيبة بمناسبة رمضان ايه خير انتى لسة لابسة اسود ليه قالتلها اسكوتى مش عمك كان نفسة فى الكتنافة اول يوم فى رمضان نزل يجيب قبل مايضرب المدفع ب 5 دقائق وهو ماشى راحت عربية خبطاه قالتلها وعملتى ايه قالتلها عملت قطايف

مره واحد شرب قهوه الكراسى وقفت فى زوره

واحد مدمن انترنت بيضطروا يدوله لنك فى الوريد ويشربوه شات بلبن

مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله مره ليه هو انا ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين قاله اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين ان احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه قاله اصل انا بطلت

مره اتنين في اخر الخدمه في الجيش .... الظابط: بيسأل الاول عندك كام سنه 30 يا بيه قعدت كام سنه في الجيش 3 يا بيه معاك شهاده حسن سير و سلوك ... الاتنين يا بيه خرج و قال لصحبه الاجابات 30 /3 الاتنين يابيه الظابط يسأل التاني : قعدت كام سنه في الجيش 30 عندك كام سنه 3 الظابط : مهو حاجه من الاتنين يا انت مجنون يا انا مجنون الاتنين يا بيه

واحد بيحب يلعب بلاى استيشين ابنة مات كتب على قبرة game over

مره واحد أهبل قال والله العظيم ما هنام الا اما اخلص اللبانه
smsm
Admin
Admin

ذكر

نكت نكت نكت نكت نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت نكت نكت نكت نكت   نكت نكت نكت نكت نكت Icon_minitimeالأحد أغسطس 26, 2007 10:31 am

ههههههههههههههههههههه

مشكووووووووور يا قرمط

نكت نكت نكت نكت نكت
صفحة 1 من اصل 1